maandag 27 september 2010

Heden!

Tot zover het verleden, denk ik..
Het heden:
paar weken geleden opendeurdag bij Aters, grote handwerkzaak in de buurt, voorzichtig een bolletje Hooked Zpaghetti aangekocht! De week nadien terug gegaan voor een tweede zelfde bol, en een hoop andere! :-)
leuk om te doen, zoveel mogelijkheden, en kan 's avonds rustig voor tv of zo, terwijl naaien toch altijd wat asocialer is en wat omslachtiger is (naaimachine wordt hier telkens uitgehaald en terug opgeborgen, stoffen opgeruimd, voor een chaotische werker als ik een hele klus! ;-))
Mijn eerste Hooked-creatie nu quasi af: een 'huidig project'-mand! Handig (denk ik!) om alle komende Hooked- en andere in-de-zetel-projecten in op te bergen als ik me ertoe kan brengen ze even neer te leggen..

Voorbije weekend dan weer even tijd om gewapend met een kadobon van Julija's shop, een tof stof-en breiwinkeltje in Antwerpen, te bezoeken! Meteen een stofje gekocht voor het poncho'tje dat ik graag voor dochterlief wil maken (zacht en warm stofje (links) voor de binnenkant had ik al van bij Aters meegebracht)

en een paar afgeprijsde restjes meegenomen ook, voor kinderkleertjes zeker groot genoeg, of voor applicaties of dergelijke, altijd handig! 

Wel vergeten te kijken voor knoopjes of iets dergelijks voor het poncho'tje.. Stom! Nu moet ik nog terug... :^D
Geïnspireerd door de cape's van Meisjesmama ben ik er gisteren wel meteen al aan begonnen, tijdens het dutje van dochterlief.. jammer genoeg duurde dat niet lang genoeg :-) Hopelijk vind ik vlug weer even tijd om er verder aan te werken! Als het goed uitdraait zal de afgewerkte versie hier zeker ook te zien zijn! ;-)


                                                





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen