maandag 27 september 2010

maxi cosi hoes

Verder heb ik nog een hoes gemaakt voor de maxi cosi. De dingen uit de winkel kosten veeeel geld, de goedkopere pasten totaal niet (waar ik niet goed tegen kan :-)), dus ik dacht weeral, dat moet ik zelf toch ook kunnen.. badstofje gehaald en aan de slag! De afwerking is niet helemaal geweldig, omdat ik het erg haastig toch maar gewoon in gebruik genomen heb toen de hittegolf deze zomer toesloeg. Bedoeling is het nog eens terug onder handen te nemen en de afwerking wat te perfectioneren dan!



maar de stof is niet geweldig geschikt blijkt, op sommige plaatsten is ze aardig wat aan het rafelen en komen er draadjes uit (waar ik met ringen en dergelijke achter ben blijven hangen vermoed ik :-/) Mss best rustig een nieuwe maken in een ander stofje en die dan gewoon stilletjes helemaal perfect maken! (als ze tegen dan niet in een gewone autostoel mag :-))

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen