maandag 10 januari 2011

tóch nog een verjaardagsrokje!

Ogelofelijk maar waar, vóór het metekindje haar verjaardag tóch nog een nieuw rokje afgekregen! Het is n late avond geworden (wat met een 9 maanden oude baby geen goed idee is), maar het is wel afgeraakt!

Ik werkte hieraan verder, en sprokkelde zowaar nog nét voldoende groene bloemekesstof bijeen!
Dit was het resultaat:

De buitenkant bestaat nu dus ook uit verschillende aan mekaar gemaken delen, maar door het drukke stofje valt dat niet echt op.  Ik prutste nog een bloem bij mekaar, omdat ik het niet kan laten, maar die kan er uiteraard ook wel af :-)
Ineens ook een label-ideetje uitgetest: ik kocht biaisband en textielstift in verschillende kleurtjes, om zo zelf labeltjes te tekenen, voor elk project een gepaste kleurencombinatie! (hoop ik toch :-)) Ik vind het nog best geslaagd, beter ideeën heb ik nog niet gehad/gezien/gelezen (die voor mij persoonlijk beter zijn bedoel ik dan uiteraard! ;-))
Het rokje werd dus toch een een verjaardagsgeschenk.. maar je kan het al raden.. opnieuw te groot!!
Wel in verhouding te groot (als dat enigszins logisch klinkt), dus de kast in voor later.
Het zal dus toch nog de supergrote rok/poncho worden die tot een passend model omgevormd zal moeten worden.
Derde keer goede keer!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen