vrijdag 21 januari 2011

Opgeruimd!

Voor kerst kreeg ik als verrassingskadootje van mijn neef doosjes voor mijn naaiprulletjes in op te bergen. Dat wist hij gegarandeerd niet, hij had gewoon opgevangen dat ik iets van doosjes kon gebruiken, maar toch, hij had ook iets totaal anders en compleet nutteloos en ongewenst kunnen kopen, zoals nog al eens voorvalt! :-) Merci aan de neef dus!!
De voorbije week heb ik dan ook even een opruimactie gehouden.
We zitten nog vollop in de verbouwingen, ik heb nog een echte plaats voor mijn naaigerief, dus alles staat hier min of meer zowat in de living.. écht opgeruimd is het dus niet, alle stof zo op een hoopje langs het machien en zo.. maar mijn naaikoffer, die heb ik wél écht opgeruimd :-)
De koffer zelf had ik al, maar alles werd er zo maar wat ingefrommeld, de 'grote' ruimte was één grote chaos.. Nu niet meer!

Mijn recente naaigaren-aankoop brengt me echter al weer in problemen :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen