woensdag 19 januari 2011

Vesteken

Al enige tijd besefte ik dat een vestje/giletke wel handig zou zijn voor het kleine vrouwtje in huis.. Maar tijd om eraan te beginnen bleef uit.
Tot ik er gisteren ineens aan begon!
Ik had nog nét genoeg 'pels' over van het poncho'ke, en koos er een tof stofke bij dat ik eerder al op de stoffenmarkt in Maastricht kocht.
Een paar uur later was het bijna af, maar dringend slaaptijd..
De mouwkes zijn nog niet afgewerkt, en hier en daar moet ik het nog wat bijwerken (ik kan er niet goed tegen als het ergens wat trekt of zo :-/)


Ik ben zeer tevreden over het uitzicht (de kleuren en zo) en kon niet wachten om het te gebruiken!
Maar een vlugge pasbeurt vanmorgen toonde al vlug dat het vestje best wel wat te klein uitgevallen is..
Van het motief-stofke heb ik nog meer dan genoeg liggen, maar 'pels' zal ik dan maar weer moeten gaan bijhalen vrees ik! :-)

Ik heb precies wel een probleem met maten..

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen