vrijdag 4 februari 2011

Derde keer goede keer!

Het rokje dat vol vertrouwen aan het metekindje beloofd werd bleek eerder al een grotere uitdaging dan gedacht :-) De eerste poging, die eerder op een poncho trok, werd verknipt en poging 3 ging van start. Het leek me zo enorm te klein gaan worden! Maar de rest was enorm te groot gebleken, dus hield ik stug vol..

En vanavond bleek.. dat het ok is! Het is enkel met een broek erronder gepast, maar het bleef toch aan, dus ontevreden was ze niet! En zonder de broek erronder lijkt het zelfs best goed te gaan passen. Mss net wat te lang, maar het kan wel makkelijk gewoon even omgeplooid worden bovenaan denk ik. Of ik kan het gewoon wat inkorten.. Ik ben er nog benieuwd naar!
Seffes krijg ik het maten-schatten zowaar nog onder de knie! =D
En nu heb ik dus nog een halve rok/poncho over...

4 opmerkingen:

  1. Oh ja, en welkom aan mijn eerste volger!
    Toch wel tof, bedankt! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo, ik las op de blog van prutsen dat je een naaiclubke ook wel leuk vond. Wij zijn er vorig jaar één gestart in Borsbeek (niet ver van A'pen). 1x/maand op woensdagavond. laat maar weten als je interesse hebt.gr,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Joanna,
    bedankt! Er is er ook eentje in borgerhout geloof ik, Hart labeur..
    maar mijn bijna-11-maandertje krijgt nog vollop borstvoeding en tot nu toe ben ik er dus nog niet geraakt. mss komt het er nog wel n keer van! :-)
    veel plezier in borsbeek in elk geval!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha Joanna, ik kwam met hetzelfde doel naar hier, om Griet naar Zot van ANtwerken te halen. Griet, hou mijn blog of die van Joanna in de gaten, voor de data! mijn (bijna 14maandertje is ook nog aan de borst maar die 1x per maand krijgt ze een flesje van papa.) we komen woensdag de 16e maart weer samen. dan weet je dat vast.
    enne, leuk rokje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen